10 przykazań McDonald’s

Złote
rady Raymonda Alberta Kroca – założyciela McDonald’s Corporation. Do
zastosowania od razu w Twoim biznesie:

  • Klient jest
    najważniejszą osobą w naszej branży
  • Klient nas nie
    potrzebuje – to my potrzebujemy klienta
  • Klient nie przeszkadza
    nam w pracy, ale nadaje jej sens
  • Klient robi nam
    zaszczyt,gdy do nas przychodzi. Nasza służba klientowi jest przysługą
  • Klient jest częścią
    naszej branży, a nie osobą z zewnątrz
  • Klient to nie kawałek
    statystyki, ale człowiek z krwi i kości – żywa osoba, która ma uczucia,
    tak jak my
  • Z klientem nie należy
    się spierać
  • Klient zasługuje na
    najgrzeczniejsze i najbardziej sumienne traktowanie, jakie możemy zapewnić
  • Klient przychodzi do
    nas ze swoimi zadaniami. Do nas należy ich wypełnienie
  • Klient ma prawo
    wymagać, by pracownik prezentował się czysto i schludnie 
0

Post Author: Grzegorz

handel, polityka, edukacja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *